
آی تی اکسترا خوش آمدید
افزایش اعتبار سایت شما برای موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت است
رویکرد کاری ما برای افراد و سازمان ها متفاوت است. با توجه به گستردگی شرکت و میزان کار انجام شده هزینه ها متفاوت می باشد.
سئو سایت : ارائه خدمات سئو سایت برای شرکا های مختلف مانند: شرکتی ، فروشگاهی ، شخصی و ... .
استفاده از جدیدترین متد ها و مطابق با آخرین آپدیت های گوگل
طراحی سایت : طراحی انواع سایت های مختلف وردپرسی ، وردپرسی اختصاصی ، کدنویسی و ... .
طراحی سایت ها به شکل نوین و خلاقانه مختص هر شرکت و یا فروشگاه
مشاره و ارائه راهکار سئو و طراحی سایت : ارائه راهکارهای صحیحی و اصولی برای ارتقای رتبه سایت هایی که در گوگل رنک نمیگرند و یا دادن برنامه سئو به سایت های تازه تاسیس
ما برای اینکه شما را تحت تاثیر قرار دهیم سخت کار می کنیم. برای دیدن خدمات بیشتر
شرکت آی تی اکسترا ارائه دهنده خدمات سئو براسا آخرین تکنیک های روز و آخرین آپدیت های گوگل. ارائه بهترین راهکار برای نتیجه گرفتن سایت در گوگل و دیدن شدن در صفحه اول گوگل با کلمات مورد نظر شما.
تیم آی تی اکسترا با بهرمندی از بهترین کارشناسان در زمینه سئو و طراحی سایت می باشد.
نمونه کارهای این شرکت خود گواه بر این مورد است. استفاده از آخرین دانش های روز در زمینه سئو و طراحی سایت یکی از چند مزیت انتخاب شرکت آی تی اکسترا می باشد.
سئو سایت: ربات های جستجوگر گوگل ، پینگ و … همواره اطلاعات صفحات مختلف سایت ها را رصد میکنند و بر اساس همین اطلاعات جایگاه کلمات و صفحات را رتبه بندی میکنند.
برای اینکه در اینکه یک سایت یا صفحه با کلمه مورد نظر در رتبه های بالا قرار بگیرید باید طبق اصول و قوانینی که سایت های جستجو مانند گوگل و پینگ و … تعیین میکنند باشد. و برای این کار به استراتژی و تکنیک و تاکتیک های خاصی نیاز نیاز است که توسط متخصصین و کارشناسان این حرفه که به ان سئو (SEO) می گویند، انجام می شود.
SEO که مخفف بهینه سازی موتور جستجو است، به عبارت ساده تر به معنای فرآیند بهبود سایت شما برای افزایش دیده شدن آن است. هرچه سایت و صفحه شما در ربته بالاتر موتور جستجو مانند گوگل باشد میزان دیده شدن آن توسط کاربران و جذب مشتریان و در نتیجه افزایش کسب و کار و درآمد حاصل از خواهد شد.
سئو سایت فرآيند سادهاي نيست که به راحتي پيادهسازي شود زيرا نيازمند دانش زياد، علم پيش زمينهاي و صبر است. موتورهاي جستجو با تغيير مداوم الگوريتمهاي رتبهبندي خود غير قابل پيشبيني هستند؛ بنابراين وظيفه مهندسين سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در اين زمينه است.
الگوريتم رتبهبندي گوگل داراي بيش از 200 معيار جهت رتبهبندي يک سايت است. از اين رو مهندسين سئو ميبايست مهمترين اين معيارها را جهت پيادهسازي موفق سئو بدانند.
در حال حاضر 91.75 درصد کل سهم بازار موتور های جستجو در اختیار google است
طبق آمار حدود 3.5 میلیارد جستجو روزانه در گوگل اناجم می شود
جستجوی ارگانیک بیشترین ترافیک را به سمت وب سایت ها هدایت می کند و 53 درصد از کل طرافیک .ب را شامل می شود
تنها 0.78 درصد جستجوگران گوگل بر روی صفحه 2 کلیک میکنند.
رتبه 1 نتایج جستجوی ارگانیک گوگل دارای CTR متوسط 31.7 است
چه فاکتورهایی در رتبه بندی سئو تاثیر دارد؟
امنیت سایت یکی از فاکتورهای مهم برای خزنده های گوگل می باشد. استفاده از HTTS به جای HTTP یکی از نشانه های امنیت سایت ها برای موتور های جسنجو است. بنابرین سایت هایی که میخواهند در نتایج موتور های جستجو رتبه بگیرند باید گواهی SSL داشته باشند.
سرعت لود سایت بخصوص در موبایل از اهمیت فراوانی برای موتور جستجو گوگل برخوردار است. از آنجایی که بهبود تجربه کاربری برای گوگل بسیار مهم است، سرعت صفحه سایت یکی از اولین فاکتورهای مهم و پیشرو برای گوگل به شمار می آید
طبق آخرین آمار ارائه شده توسط گوگل میزان کاربرانی که از طریق موبایل به صفحات وب دسترسی دارند بسیار بیشتر از کاربرانی است که با سیستم های رومیزی به صفحات وب مراجعه میکنند، از این رو رسپاسیو ( واکنشگرا ) بودن صفحات سایت برای گوگل بسیار مهم است تا کارابران موبایل نیز به راحتی به صفحات وب دسترسی داشته بشند و چه بسا سایت هایی که در حالت موبایل رسپانسیو نیستند با جریمه گوگل مواجه می شوند.
یکی دیگر از فاکتورهای گوگل برای رتبه سایت محتوا است. ربات های گوگل به محتوای یونیک و مفید که کاربران را به هدف موردنظرشان برسانند اهمت میدهد و در رتبه بندی سایت بسیار تاثیر دارد. محتواها شامل محتوای متنی ، صوتی ، تصاویر و ویدئو می باشد. که گوگل برای هر کدام ارزش جداگانه ای قائل شده است.
همانطور که گفته شد رتبه گرفتن در گوگل به دانش و مهارت های خاصی نیاز است که توسط کارشناسان سئو انجام می شود. فرایند سئو به سه بخش تقسیم می شود