آی تی اکسترا خوش آمدید
افزایش اعتبار سایت شما برای موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت است
سفارش سئو سایت : شرکت اکسترا آی تی ارائه دهنده خدمات سئو سایت های شرکتی ، فروشگاهی ، خدماتی و … می باشد.
سئو (Search Engine Optimization) یکی از مهمترین عوامل موفقیت وبسایت ها و برند ها است. به طور کلی، افزایش رتبه و بالاتر شدن معدل نمایش وبسایت در گوگل را سئو میگویند
سئو (بهینه سازی موتور جستجو) یک ابزار ضروری برای کسب و کارهایی است که به دنبال گسترش دامنه خود هستند. این مورد شامل بهینه سازی وب سایت ها و محتوا برای رتبه بندی بالاتر در نتایج موتورهای جستجو، در نتیجه افزایش دید و هدایت ترافیک بیشتر به وب سایت است.
سئو را می توان به روش های مختلفی استفاده کرد، از ایجاد محتوای بهینه شده برای کلمات کلیدی خاص گرفته تا بهینه سازی URL ها و عنوان صفحات برای رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو. با استفاده از تاکتیکهای سئو مانند ساخت لینک، کسبوکارها میتوانند حضور آنلاین خود را بهبود بخشند و به مخاطبان بیشتری دست یابند.
سئو همچنین به کسب و کارها کمک می کند تا با بهبود دید خود در وب، بازگشت سرمایه خود را افزایش دهند، که منجر به مشتریان بیشتر و افزایش فروش می شود. با کمک استراتژیهای سئو، کسبوکارها میتوانند صد برابر بیشتر از آنچه که بدون آن میتوانستند به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنند.
سئو سایت : ارائه خدمات سئو سایت برای شرکا های مختلف مانند: شرکتی ، فروشگاهی ، شخصی و ... .
استفاده از جدیدترین متد ها و مطابق با آخرین آپدیت های گوگل
طراحی سایت : طراحی انواع سایت های مختلف وردپرسی ، وردپرسی اختصاصی ، کدنویسی و ... .
طراحی سایت ها به شکل نوین و خلاقانه مختص هر شرکت و یا فروشگاه
مشاره و ارائه راهکار سئو و طراحی سایت : ارائه راهکارهای صحیحی و اصولی برای ارتقای رتبه سایت هایی که در گوگل رنک نمیگرند و یا دادن برنامه سئو به سایت های تازه تاسیس
ما برای اینکه شما را تحت تاثیر قرار دهیم سخت کار می کنیم. برای دیدن خدمات بیشتر
شرکت آی تی اکسترا ارائه دهنده خدمات سئو براسا آخرین تکنیک های روز و آخرین آپدیت های گوگل. ارائه بهترین راهکار برای نتیجه گرفتن سایت در گوگل و دیدن شدن در صفحه اول گوگل با کلمات مورد نظر شما.
تیم آی تی اکسترا با بهرمندی از بهترین کارشناسان در زمینه سئو و طراحی سایت می باشد.
نمونه کارهای این شرکت خود گواه بر این مورد است. استفاده از آخرین دانش های روز در زمینه سئو و طراحی سایت یکی از چند مزیت انتخاب شرکت آی تی اکسترا می باشد.
سئو سایت: ربات های جستجوگر گوگل ، پینگ و … همواره اطلاعات صفحات مختلف سایت ها را رصد میکنند و بر اساس همین اطلاعات جایگاه کلمات و صفحات را رتبه بندی میکنند.
سئو فرآیند بهینه سازی وب سایت ها برای نتایج موتورهای جستجو است. این یک زمینه پیچیده و همیشه در حال توسعه است و صدها نوع مختلف از سایت های سئو وجود دارد. اینها شامل وبلاگ ها، فروشگاه های تجارت الکترونیک، دایرکتوری ها، سایت های خبری و موارد دیگر است. هر نوع سایت مجموعه ای از عوامل منحصر به فرد خود را دارد که باید هنگام بهینه سازی برای موتورهای جستجو در نظر گرفته شود.
از تولید محتوا گرفته تا ساخت لینک و تحقیق در مورد کلمات کلیدی، استراتژیهای مختلفی وجود دارد که میتوان از آنها برای نمایش بیشتر یک وبسایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) استفاده کرد.
برای اینکه در اینکه یک سایت یا صفحه با کلمه مورد نظر در رتبه های بالا قرار بگیرید باید طبق اصول و قوانینی که سایت های جستجو مانند گوگل و پینگ و … تعیین میکنند باشد. و برای این کار به استراتژی و تکنیک و تاکتیک های خاصی نیاز نیاز است که توسط متخصصین و کارشناسان این حرفه که به ان سئو (SEO) می گویند، انجام می شود.
SEO که مخفف بهینه سازی موتور جستجو است، به عبارت ساده تر به معنای فرآیند بهبود سایت شما برای افزایش دیده شدن آن است. هرچه سایت و صفحه شما در ربته بالاتر موتور جستجو مانند گوگل باشد میزان دیده شدن آن توسط کاربران و جذب مشتریان و در نتیجه افزایش کسب و کار و درآمد حاصل از خواهد شد.
سئو بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال است و به چندین بخش تقسیم می شود. هر بخش برای موفقیت نیاز به مهارت ها و استراتژی های متفاوتی دارد. با وجود صدها فاکتور مختلف که باید در نظر گرفته شوند، سئو برای هر بازاریاب دیجیتال می تواند یک کار دلهره آور باشد.
با این حال، اگر اجزای مختلف سئو و نحوه کار آنها را با هم درک کنید، می توانید یک استراتژی سئو موثر ایجاد کنید که به وب سایت شما کمک می کند در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) رتبه بالاتری داشته باشد. در اینجا، ما در مورد بخش های مختلف سئو و نحوه همکاری همه آنها برای کمک به وب سایت شما در رسیدن به رتبه مطلوب صحبت خواهیم کرد.
صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) صفحه ای از نتایج موتورهای جستجو است که شامل موارد زیر است: صفحات نتایج جستجوی گوگل، یاهو ، جستجوی Bing و موارد دیگر. بسیاری از وب سایت ها و شرکت های دیگر نیز از این اصطلاح استفاده می کنند. ما بر آنچه گوگل ارائه می دهد تمرکز خواهیم کرد. SERPS جزء کلیدی بازاریابی دیجیتال است زیرا جایی است که افرادی که به دنبال اطلاعات هستند آن را پیدا می کنند. هدف استراتژی سئو شما این است که در SERP ها رتبه بالایی کسب کنید تا زمانی که شخصی چیزی مرتبط با وب سایت شما را جستجو کند.
سئو سایت فرآيند سادهاي نيست که به راحتي پيادهسازي شود زيرا نيازمند دانش زياد، علم پيش زمينهاي و صبر است. موتورهاي جستجو با تغيير مداوم الگوريتمهاي رتبهبندي خود غير قابل پيشبيني هستند؛ بنابراين وظيفه مهندسين سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در اين زمينه است.
الگوريتم رتبهبندي گوگل داراي بيش از 200 معيار جهت رتبهبندي يک سايت است. از اين رو مهندسين سئو ميبايست مهمترين اين معيارها را جهت پيادهسازي موفق سئو بدانند.
در حال حاضر 91.75 درصد کل سهم بازار موتور های جستجو در اختیار google است
طبق آمار حدود 3.5 میلیارد جستجو روزانه در گوگل اناجم می شود
جستجوی ارگانیک بیشترین ترافیک را به سمت وب سایت ها هدایت می کند و 53 درصد از کل طرافیک .ب را شامل می شود
تنها 0.78 درصد جستجوگران گوگل بر روی صفحه 2 کلیک میکنند.
رتبه 1 نتایج جستجوی ارگانیک گوگل دارای CTR متوسط 31.7 است
چه فاکتورهایی در رتبه بندی سئو تاثیر دارد؟
امنیت سایت یکی از فاکتورهای مهم برای خزنده های گوگل می باشد. استفاده از HTTS به جای HTTP یکی از نشانه های امنیت سایت ها برای موتور های جسنجو است. بنابرین سایت هایی که میخواهند در نتایج موتور های جستجو رتبه بگیرند باید گواهی SSL داشته باشند.
سرعت لود سایت بخصوص در موبایل از اهمیت فراوانی برای موتور جستجو گوگل برخوردار است. از آنجایی که بهبود تجربه کاربری برای گوگل بسیار مهم است، سرعت صفحه سایت یکی از اولین فاکتورهای مهم و پیشرو برای گوگل به شمار می آید
طبق آخرین آمار ارائه شده توسط گوگل میزان کاربرانی که از طریق موبایل به صفحات وب دسترسی دارند بسیار بیشتر از کاربرانی است که با سیستم های رومیزی به صفحات وب مراجعه میکنند، از این رو رسپاسیو ( واکنشگرا ) بودن صفحات سایت برای گوگل بسیار مهم است تا کارابران موبایل نیز به راحتی به صفحات وب دسترسی داشته بشند و چه بسا سایت هایی که در حالت موبایل رسپانسیو نیستند با جریمه گوگل مواجه می شوند.
یکی دیگر از فاکتورهای گوگل برای رتبه سایت محتوا است. ربات های گوگل به محتوای یونیک و مفید که کاربران را به هدف موردنظرشان برسانند اهمت میدهد و در رتبه بندی سایت بسیار تاثیر دارد. محتواها شامل محتوای متنی ، صوتی ، تصاویر و ویدئو می باشد. که گوگل برای هر کدام ارزش جداگانه ای قائل شده است.
همانطور که گفته شد رتبه گرفتن در گوگل به دانش و مهارت های خاصی نیاز است که توسط کارشناسان سئو انجام می شود. فرایند سئو به سه بخش تقسیم می شود
سئوی داخلی یا سئوی درون صفحه ( On-page Seo )، عمل بهینه سازی صفحات وب فردی برای رتبه بالاتر و کسب ترافیک مرتبط بیشتر در نتایج موتورهای جستجو است. این بخش مهمی از استراتژی کلی سئوی هر وب سایت موفقی است و می تواند تأثیر قابل توجهی بر میزان ترافیک ارگانیک دریافتی یک وب سایت داشته باشد.
سئوی داخلی شامل بهینه سازی صدها عامل مختلف از جمله عنوان صفحه، توضیحات متا، عنوان، تصاویر و موارد دیگر است. با اطمینان از اینکه همه این عناصر به درستی برای موتورهای جستجو بهینه شده اند، وب سایت ها می توانند دید خود را افزایش دهند و بازدیدکنندگان بیشتری را از جستجوهای ارگانیک جذب کنند.
علاوه بر این، سئوی داخلی کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که کاربران وقتی روی صفحات شما قرار می گیرند، به سرعت و به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا می کنند.
بهینهسازی تایتل و دیسکریپشن در سایت، بسیار مهم است زیرا این اطلاعات اولین چیزی هستند که بازدیدکننده ها در مورد صفحات شما مشاهده می کنند. چنانچه این اطلاعات جذاب و جالب باشند، احتمال بیشتری برای کلیک کردن و به سایت شما نیز افزایش خواهد یافت.
برای بهینهسازی تایتل و دیسکریپشن در سایت، می توانید از روش های زیر استفاده کنید:
1- استفاده از کلمات کلیدی: در تایتل و دیسکریپشن باید از کلمات کلیدی استفاده کنید تا جستجوگرها بتوانند بهترین صفحات را برای کاربران پیشنهاد دهند.
2- توضیح فواید محصول: در دیسکریپشن سعی کنید به مخاطبین خود توضیح دهید که محصول خود چه فوایدی دارد و چگونه می تواند به آنان کمک کند.
3- جذابیت و خلاقیت: باید توجه شود که تایتل و دیسکریپشن باید جذاب و خلاقانه باشند تا بازدیدکننده ها را به سمت صفحات شما جذب کنند.
4- تعیین محدوده کاربرد صفحه: در دیسکریپشن، باید توضیح دهید که این صفحه برای چه کاربردهایی مناسب است. به عنوان مثال، در صورتی که صفحه شما برای فروش محصولات است، باید این نکته را در دیسکریپشن ذکر کنید.
5- محتوایی بودن: تایتل و دیسکریپشن باید با محتوای صفحه شما همخوانی داشته باشد تا بازدیدکنندگان نتیجه مورد انتظار را پیدا کنند.
6- اندازه مناسب: برای تایتل و دیسکریپشن اندازه مناسب را رعایت کنید. تایتل باید حداکثر ۶۰ کاراکتر و دیسکریپشن باید حداکثر ۱۵۰ کاراکتر باشد.
7- استفاده از علامت های نقطه گذاری: در تایتل و دیسکریپشن میتوانید از علامت های نقطه گذاری استفاده کنید تا به خوانایی آنها کمک کنید.
با رعایت این نکات، می توانید تایتل و دیسکریپشن مناسبی برای صفحات خود ایجاد کنید و بازدیدکننده های بیشتری به سایت خود وارد کنید.
بهینهسازی محتوای متنی در سایت، به ویرایش و بهبود محتوای صفحات وب با هدف افزایش جذابیت و کارایی سایت و بهبود رتبه آن در موتورهای جستجو میگویند. برای بهینهسازی محتوای متنی در سایت، میتوانید از راهکارهایی نظیر استفاده از کلمات کلیدی مناسب، افزودن عناصر سئویی مانند meta description و meta tags، بهبود ساختار و قالب محتوا، کاهش زمان بارگیری صفحات وب و استفاده از تصاویر و ویدئوهای جذاب استفاده کنید.
همچنین برای بهبود بهینه سازی محتوای متنی، میتوانید از روشهایی نظیر بهبود محتوای خود با بهره گیری از نظرات کاربران و تحلیل داده های وبسایت، بهینه سازی محتوا برای دستگاه های موبایل و بهبود سرعت لود صفحات وب استفاده کنید. همچنین توصیه میشود که محتوایی که به سایت اضافه میکنید، در قالب مطالب خلاصه و مفید ترتیب داده شود تا کاربران به راحتی بتوانند به اطلاعات مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند.
بهینهسازی تصاویر در سایت، بهبود کیفیت و کارایی تصاویر است که باعث افزایش سرعت لود صفحات وب و بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو میشود. برای بهینهسازی تصاویر در سایت، میتوانید از راهکارهایی نظیر استفاده از فرمتهای مناسب تصویر (مانند JPEG، PNG و WebP)، استفاده از عنوان و متن جایگزین (alt text) مناسب برای تصاویر، کاهش حجم فایلهای تصویری با استفاده از فشردهسازی تصاویر، و استفاده از ابعاد و اندازه مناسب تصاویر استفاده کنید.
همچنین برای بهینهسازی تصاویر در سایت، توصیه میشود که تصاویر به محتوای قابل اطمینان و ارزشمند وبسایت شما مرتبط باشند. همچنین به دلیل اینکه تصاویر میتوانند یکی از مهمترین عوامل بارگیری صفحات وب باشند، پیشنهاد میشود که تصاویر حتی پیش از لود شدن صفحه وب به یک نسخه با کیفیت و حجم کمتر تبدیل شوند.
همچنین با استفاده از سرویس های Content Delivery Network (CDN)، میتوانید تصاویر را در سرورهای بعید ذخیره کرده و به صورت خودکار از سرور بهترین گزینه برای لود تصاویر در سراسر جهان ارائه دهید.
سئوی فنی یا (Technical Seo) یک زمینه همیشه در حال توسعه است که فناوریهای جدید ظهور میکنند و برای مدیران سایت لازم است که از آخرین روندها بهروز بمانند تا رقابتی باقی بمانند. با بهرهگیری از جدیدترین ابزارها و تکنیکهای موجود، کسبوکارها میتوانند اطمینان حاصل کنند که وبسایتهایشان برای حداکثر دیده شدن در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) بهینه شده است.
با اجرای صحیح استراتژیهای فنی سئو، شرکتها میتوانند اطمینان حاصل کنند که وبسایتهایشان در SERP رتبه بالاتری دارند و ترافیک ارگانیک بیشتری را از مشتریان بالقوه جذب میکنند.
سئو تکنیکال یا “Technical SEO” به بررسی و بهبود موارد فنی و تکنیکی وبسایت شما برای کمک به بهتر دیده شدن آن در نتایج جستجو موتورهای جستجو (SERPs) اشاره دارد. در واقع، سئو تکنیکال شامل بهینه سازی عناصر فنی وبسایت مانند راه های دسترس پذیری، سرعت لود صفحات، ساختار سایت، schema.org، indexability، canonicalization و … میشود.
برخی از راهکارهای سئو تکنیکال شامل:
1- بهینه سازی سرعت وب سایت با افزایش سرعت لود صفحات
2- بهینه سازی صفحات برای دستگاه های موبایل
3- بهبود و بهینه سازی ساختار URL ها
4- بهینه سازی Meta Tags و استفاده از Schema Markup برای بهبود نمایش توضیحات در نتایج جستجو
5- بهینه سازی فایل Robots.txt و sitemap.xml برای بهبود نمایش محتوای وب سایت در نتایج جستجو
6- بهینهسازی تصاویر با استفاده از عناوین و متن جایگزین مناسب برای تصاویر و فشردهسازی تصاویر.
7- ایجاد 404 صفحات خطا و ریدایرکت های مناسب
8- بهبود دسترسی کاربران با استفاده از راهکارهایی نظیر ایجاد sitemap، نامگذاری آدرس ها و استفاده از URL های دوستانه.
9- بهبود امنیت و حفاظت از سایت در برابر حملات مخرب درون و برون سایت.
10- بهینه سازی SEO Friendly CMS برای مدیریت و بهینه سازی محتوای وبسایت.
در کل، سئو تکنیکال میتواند بهبود قابل توجهی در بهبود رتبه وبسایت شما در نتایج جستجوی موتورهای جستجو ایجاد کند.
سئو خارجی یا (Of-page Seo) از صفحه مجموعه ای از فعالیت هایی است که به بهبود دید وب سایت در نتایج موتورهای جستجو کمک می کند. این شامل ایجاد روابط با سایر وب سایت ها، ایجاد بک لینک های با کیفیت و تبلیغ محتوا در رسانه های اجتماعی است.
این فعالیت ها برای هر وب سایتی که می خواهد در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشد ضروری است. با درگیر شدن در سئوی خارج از صفحه، می توانید اعتبار و اعتبار وب سایت خود و همچنین دیده شدن آن را افزایش دهید. این منجر به ترافیک ارگانیک بیشتر از موتورهای جستجو و نرخ تبدیل بالاتر می شود.
سئوی خارج از صفحه برای موفقیت به صد استراتژی مختلف نیاز دارد. از ساخت لینک گرفته تا ارتقای محتوا، تاکتیک های زیادی وجود دارد که می تواند برای افزایش رتبه وب سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) استفاده شود. اگر به درستی انجام شود، سئوی خارج از صفحه می تواند به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی آنلاین و افزایش بازگشت سرمایه کلی شما کمک کند.